Elállás, àrú visszaküldése

14 NAPON BELÜLI ELÁLLÁSI JOG, ÁRU VISSZAKÜLDÉSE

14 napon belüli elállási jog, áru visszaküldése

A Megrendelőt a termék átvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. A Megrendelő elállási jogát a terméknek, több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, míg több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tétel vagy darab átvételének napjától számítandó. A
Megrendelő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. A Megrendelő elállási jogát a jogszabály által meghatározott határidőn belül a Szolgáltatóhoz intézett egyértelmű, írásba foglalt nyilatkozata útján gyakorolhatja. A Megrendelő elállása esetén e jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Megrendelő nyilatkozatát a
rendelkezésére álló határidő lejárta előtt elküldi. A Megrendelő elállása esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 (tizennégy) napon belül – banki átutalás útján – visszatéríti a Megrendelő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket. Amennyiben Megrendelő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

A Megrendelő a fentieknek megfelelő elállása esetén köteles a terméket a saját költségén haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni, illetőleg a Szolgáltató részére a személyes átvétel helyszínén átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Megrendelő által megfizetett összeget, amíg a Megrendelő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolja, hogy azt visszaküldte, a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A visszaküldésnél felmerülő költségeket Megrendelő köteles megfizetni. Szolgáltató jogosult Megrendelőtől a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését követelni. A Szolgáltató kifejezetten rögzíti, hogy a jogszabályi rendelkezések alapján a Megrendelő az elállási jogát nem gyakorolhatja olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Figyelemmel a Szolgáltató által a webáruházban kínált termékek jellegére, a Megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy egészségvédelmi és higiéniai okokból a termék(ek) átadást követő felbontását követően elállási jogát nem gyakorolhatja a webáruházban mindenkor elérhető kozmetikai termékek, napfényvédők és sminktermékek vonatkozásában. A Megrendelő elállási jogának fentiek szerinti korlátozása, illetve kizárása nem érinti Megrendelőnek azt a jogát, hogy a webáruházban vásárolt termékek vonatkozásában – a törvényi előfeltételek fennállása esetén – szavatossági jogait gyakorolja. A Megrendelő az őt megillető elállási jogát a jelen ÁSZF mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata  útján gyakorolhatja. Amennyiben a Megrendelő elállási jogát gyakorolni kívánja, úgy a Szolgáltató a Megrendelő erre vonatkozó írásos kérelme esetén megküldi a Megrendelő részére az erre szolgáló nyilatkozat-mintát, melynek kitöltésével a Megrendelő elállási jogát gyakorolhatja. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések szabályairól szóló jogszabályi rendelkezések alapján nyújtott elállási mintatájékoztató jelen ÁSZF 2. számú mellékletét képezi.

 

 

VISSZAKÜLDÉS

A visszaküldés abban az esetben érvényes, ha ez  GLS futár szolgáltatón keresztül történik. A vásárló köteles az eredeti csomagolásban, az eredeti címkével ellátott dobozban visszaküldeni a nem kívánt termékeket. A visszaküldés lehetséges folyamatai:

  1. Visszaküldés Gls futárral

a, Az eredeti csomagolásba visszacsomagolt termékeket vidd be egy Postára, és ott már csak annyit kell mondanod, hogy szeretnéd a csomagot visszaküldeni. Ezután kiállítanak egy visszaküldéshez szükséges címkét (az az címiratot), aminek a másolatát átadják neked. A címke másolatát (címiratot) a termékek értékének visszautalásáig kérjünk őrizd meg! A csomag eltűnése esetén ezzel tudod igazolni, hogy a csomagod feladásra került.

b, Az alábbi linken keresztül töltsd ki előre a visszaküldéshez szükséges címkét (címiratot) ITT (Feladás helye: Postahely). A visszaküldéshez szükséges címkét (címiratot) lehetőséged van otthon kinyomtatni, vagy a postán azonosítószám megadásával kinyomtattatni, amely segít a folyamat meggyorsításában. Ezután vidd be egy Postára és ott már csak annyit kell mondanod, hogy szeretnéd a csomagot visszaküldeni.

  1.  

A kihelyezett csomagautomaták címlistáját megtalálod ITT és ITT.

a, Töltsd ki előre a visszaküldéshez szükséges címkét (címiratot) ITT (Feladás helye: Csomagautomata), amiről azonnal emailt fogsz kapni. Ezután a csomagautomatánál válaszd ki a „csomagot adok fel” opciót és írd be az e-mailben kapott azonosítószámot, vagy olvasd be a QR-kódot. Ennek megfelelően az automata kinyomtatja számodra a visszaküldéshez szükséges címkét (címiratot), melyet rá kell ragasztani a csomagra. A visszaküldéshez szükséges címkén (címiraton) található vonalkódot beolvasva az automata megmutatja a korábban megadott csomag méreteinek megfelelő nagyságú üres fiókokat, melyek közül kiválaszthatod, hogy melyikbe szeretnéd a csomagodat elhelyezni. Miután beraktad a csomagodat a fiókba, figyelj arra, hogy megfelelően zárd be a fiók ajtaját.

PÉNZVISSZATÉRÍTÉSSEL/TERMÉKCSERÉVEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Mennyi idő múlva írják jóvá a visszaküldött termékek árát? A visszaküldött csomagokat az átvételt követően 7-15 munkanapon belül dolgozzuk fel. Az összeg jóváírására vagy visszautalása (utánvétel esetén) emiatt változó időn belül kerül sor, mivel az függ a fizetéshez használt kártyát kibocsátó banktól is. Kérjük, a részletekért érdeklődj bankodnál.

Véletlenül rossz terméket rendeltem/kaptam.  Visszaküldhetem?
Ha online rendelésedben nem azt találod, amire számítottál, hívj bennünket a +36707718645-es telefonszámon.

Sérült terméket kaptam. Mi a teendőm?
Ha sérült terméket kaptál, kérünk. őrizd meg a dobozt, a csomagolást és annak teljes tartalmát valamint lépj velünk kapcsolatba a +36707718645-es telefonszámon.

Ajándékba kapott terméket szeretnék visszaküldeni, de nem szeretném, ha az ajándékozó tudna erről. Tudnak segíteni?
Ha ajándékba kapott terméket szeretnél visszaküldeni, jelöld be a csomagban mellékelt dokumentum hátulján látható rovatban. Kérünk, add meg telefonszámodat, hogy felvehessük veled a kapcsolatot amint megkapjuk a visszaküldött terméket.

Visszaküldhetek, vagy becserélhetek olyan terméket, amelyet az A.med Clinic- ben vásároltam?
 Az A.med Clinic Online Áruház  szolgáltatás segítségével kizárólag az oldalon keresztül vásárolt termékeket tudjuk visszavenni. A  rendelőben vásárolt termékeket a vásárlás helyszínére szükséges visszavinni. Amennyiben ez nem lehetséges, kérünk hívd a vásárlói kommunikációval foglalkozó csapatunkat a +36707718645-es telefonszámon.

Sérült termékek
Amikor megkapod a rendelésed, kérünk, alaposan vizsgáld meg a csomagot, hogy az nem szenvedett-e sérülést szállítás közben. A szállításhoz használt kartondoboz a szállítás során meggyűrődhet, azonban ez nem szabad, hogy rongálja a benne lévő termékeket. Amennyiben a csomagon belül az általad rendelt termékek megsérültek, kérjük, őrizd meg a csomagolást, a dobozt és a termékeket, és minél előbb lépj velünk kapcsolatba a +36707718645-es telefonszámon.